• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66927
+
-

ریزش‌برداری در 3 محدوده از جاده چالوس

خبر
ریزش‌برداری در 3 محدوده از جاده چالوس

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گچسر گفت: عملیات ریزش‌برداری در محدوده‌های «کندوان»، «پل خواب» و «پیچ قطبی» انجام شده است.
«محمد علیپور» در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به انجام عملیات راهداری در محور جاده کرج- چالوس، افزود: این مهم با مساعد شدن شرایط آب و هوایی در دستور کار قرار  گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گچسر به وضعیت اجرای عملیات دیوارچینی در محور چالوس اشاره کرد و گفت: دیوارچینی در محدوده سه‌راهی دیزین به سمت تونل کندوان به طول 2 کیلومتر در حال انجام است که ۵۰ درصد عملیات سال گذشته انجام شد و ۵۰ درصد باقیمانده در سال جاری اجرا می‌شود.
علیپور اضافه کرد: دیوارچینی سنگ مالون و بتنی در محدوده روستای «وینه» و کیلومتر ۱۳ محور کرج- چالوس به منظور جلوگیری از نقاط ریزشی و سقوط سنگ نیز انجام شده است.
وی تاکید کرد: در فاز بعدی کار اجرای عملیات دیوارچینی در دوراهی نوجان و روبه‌روی آبشار دنبال می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گچسر با اشاره به انجام خط‌کشی محور نوجان از محدوده روستای «دروان» تا محور اصلی کرج- چالوس، افزود: ترمیم تمامی دیوارهای تصادفی نیز از محدوده تونل کندوان آغاز و تا سه‌راهی گچسر انجام شده است.
علیپور گفت: عملیات گاردکوبی، خط‌کشی و نصب تابلوها در محور «کُندر» نیز انجام شده و در کنار محور اصلی کرج- چالوس به انجام عملیات راهداری در محورهای روستایی نیز پرداخته می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید